2012. március 28., szerda

Érdekesnek tűnő játékok

Miután az igazán hasznos alkalmazásokat talán majd' mind megtaláltam már (nekem legalábbis nagy hiányérzetem nincs) talán az eddig itt olvasottakból is nyilvánvaló, hogy legfeljebb a sokak által utált vagy lefitymált médiafogyasztás, illetve a játék szekcióban maradtak még feltáratlan lehetőségek. 
Mondom azt úgy, hogy itt vagy 70-80 alkalmazás van néven említve, s jobb appstore meg sem nyílik 150 ezer alatti apk-számmal. Hát, azért szerintem ezek túlnyomó többsége a nem mindennap használtak közé tartozik és ezzel ugyebár milyen eufemisztikusan fogalmaztam meg azt, hogy ezek feleslegesek akár...
Tehát megint újabb játékokat ajánlok.
Az elején bevallom, hogy az egyik, méghozzá éppen az újra csak kultikus kategóriába sorolható Temple Run, az iPad-on ért el állítólag óriási sikert, a napokban jelent meg android platformra. 

Ez egy afféle kincskereső történet, vannak, akik szerint Indiana Jones-szerű, s egy összevissza futó embert kell irányítanunk, akit persze üldöznek.
Mit mondjak, csakis az igazat, az pedig az, hogy engem egy csöppet sem tudott lekötni. Lehet, hogy teljesíteni kell vagy 5-10 pályát, utána lesz történet, de mit tegyek, ha minden kultikussága ellenére nem hoz izgalomba?

Egy másik játék meg egy faltörő, méghozzá az előzőnél azért nekem legalábbis jobban tetsző.
A Transformoid játéknak azért elmegy.
Azzal meg nem sokat tudok kezdeni, hogy az általam érdekesnek gondolt játékokról alig találok leírást, sőt a játék-slágerlistákon (ennek is biztosan van valami ideillő, jobb neve) sehol sem szerepelnek.
Na, hát ufó vagyok - és annyi.

A letöltési link: http://min.us/mSwzTRZPf
Itt ugye templerun.apk illetve Transformoid SD v0.77.apk a mostani két ajánlat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése