2012. február 29., szerda

A legújabb Opera böngésző, meg van új játék is

Korábban már írtam az Opera böngészőről. Bizonyos beállításai akkor még rejtve maradtak, viszont egy hatalmas ötletét, tehát kitűnő megoldását most közkinccsé teszem. (Egyben természetesen emlékeztetek az örök bölcsességre, miszerint egy újszülöttnek minden megfigyelés érdekes és új is egyben, khm, lehet, hogy nem pontosan írtam, de biztosan értik.) Ez a jó ötlet pedig az, hogy az Opera képes könyvjelzők exportjára. Ezt a Dolphin nem tudja, én legalábbis még nem találtam meg. Ezzel persze a képzeletbeli listámon egyből előbbre ugrott. Most viszont találtam egy kísérleti kiadást, ezt: OperaMiniNext7.0.apk amit szintén a minus.com-on helyeztem el. Igazából ezt még nem volt alkalmam kipróbálni, hátha lesz valaki, aki nemcsak megelőz, de ide is írja tapasztalását.
(P. S. Minden rendben, működik!)
Sokadszor írom: soha nem hittem volna, hogy számítástechnikai eszközön valaha játszani fogok, de hát mit hoz a sors: játszom... Na, nem kell megijedni, nem órákat, de próbákat azért teszek jópofa, vagy első pillantásra annak látszó alkalmazásokkal. Így futottam bele egy kis marhaságba. A feladat egyszerűnek látszik. Adva van egy papírlap, amelyet két (később több) egyenlő részre kell vágni. A "vágáshoz" használt pontokat persze lehet ide-oda mozgatni, de ez tényleg nem valami ölős, sokkal inkább ügyességi alkalmazás.
A neve: Cut_and_slice_7_02_2012.apk
És ugye az idelátogatók már tudják, hogy itt kell keresni: http://minus.com/mbn0FNUUbB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése