2012. február 26., vasárnap

Go Launcher EX, újra. És van Opera Mini is!

Borzinca írt kedvező tapasztalatairól, méghozzá a Go Launcher Ex kapcsán.
Ebbe korábban már belegabalyodtam, így természetesen kipróbáltam az új verziót.
Ezt követően elhelyeztem a dropbox-fiókomba is, ahonnan persze letölthető is: 
Ez teljesen jól működik - s egészen más lesz tőle a Kindle Fire. Köszönöm az ajánlást, ezt is érdemes kipróbálni.
Ezt megelőzően az Opera Minivel kísérletezgettem. 
Ez a fájl kell hozzá: dl.dropbox.com/u/6029542/Opera_Mini_6_5.apk A telepítés után még maga is letölt valami fájlt, s utána lehet munkára fogni. Nagy előnye, hogy teljesen magyar nyelvű.
Az Operától sokat vártam, de még nem kaptam meg ezt. Lehet, hogy a beállítási lehetőségeit nem turkáltam eléggé, de jelenleg csak a mobilos oldalakat hozza. Persze meglehet, van, akinek ez így éppen jó, de nekem meg az asztali megoldás a kedvezőbb, az állandó méret helyett (ugye ezek a m-mel kezdődő oldalak, m.valami.hu) az valami.hu kicsinyíthető-nagyítható.
S ha már négy böngészőt is próbáltam, akkor van egy erősen szubjektív listám is.
1-2. helyen van a beépített Amazon Silk és Dolphin. 
3-4. helyen pedig a Firefox és az Opera. Különösen sebességben vártam volna többet e két nagyágyútól.
Egyszerűbben fogalmazva, ha nem tudnám, hogyan kell elérni egy másikat, biztosan elégedett lennék a Silkkel.
A végére hagytam egy trükköt, ami persze nem az, de talán jobban hangzik. Bár korábban mindenütt azt írtam és természetesen továbbra is ajánlom, hogy a telepítésre kijelölt fájlt a Total Commanderből indítsuk, ezt nemhogy nem kötelező, sokszor csak időt rabló. Ugyanis az apk-fájlt letöltése után a tablet jelzi, hogy ő végzett a valami-apk gépre töltésével. Ha odakattintunk, (vagyis fizikailag a bal felső sarokba, ahol egy szám van, azt mutatva, hány alkalmazást, fájlt töltöttünk le) onnan is azonnal telepíthető.
A Total Commanderből történő indítás nekem megszokottabb, meg adminisztrálhatóbb. (Pontosabban szólva nem csupán az indítás, hanem maga a TC teszi egyszerűvé, egyszerűbbé a fájlműveleteket.) Mert néha valóban szükség van rá. Egy-egy próba után úgy vettem észre, hiába töröltem az alkalmazást, az már csinált magának könyvtárat, s ez a törlés után is ott marad.
*****
P. S. Most kaptam egy email-t a Dropbox-tól, hogy túlságosan nagy külső forgalom miatt a public folderemet 3 napig leállítják. Azaz, ha jól értem, akkor addig nem érhetőek el az innen jelzett fájlok.
1. Tehát türelmet kérek
2. Jobb, egyszerűbb és ráadásul ingyenes online tárhelyet nem tudok.
De ha valaki igen, őt arra kérek, írja meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése