2012. február 16., csütörtök

Ha tudunk, rajzolgathatunk

Mit is mondjak: igen valószínű, hogy a címben említett feltételnek jómagam nem igazán felelek meg. Viszont találtam olyan alkalmazást, amely segítségével egészen pofás alkotásokat lehet rajzolászni - az ügyesebbeknek.
Az én rajztudásom ugyanis már szinte közmondásosan mindössze két (igen, 2) alakzat elkészítésére elegendő.
Az egyik az Orion űrhajó, a másik pedig az ennél sokkal kifejezőbb és szinte minden eszközzel létrehozható Az Ülő Macska Hátulról címet viselhetné. (Megjegyzem, magam nem tudom eldönteni, melyik a jobb rajzom...)
Na jó, most viszont semmi kímélet, közre is adok egy példányt - persze rögtön egy olyant, amelyet a Sketch and Draw alkalmazás segítségével, ujjhegyeimmel gyártottam. Íme:
Szerintem tényleg remek - mármint a program (persze, aki a rajzot kívánja dícsérni, nyílt kommentben vagy szemérmesebb email-ben is megteheti... :-) birom a kritikát, de nagyon utálom...
Az alkalmazásban elég sok minden állítgatható, de úgy gondolom, hogy az alapbeállítások legkisebb turbózása  a rajztudásommal  követhetetlen magasságokat támadna, tehát ettől most megkímélem az olvasókat. (Szerintem így is elég nagy kihívás a Az Ülő Macska Hátulról nézegetése előre megfontolt szándékkal.)
Így tehát marad a letöltési lehetőség ismertetése, majd a további kísérletezgetés - másoknak.  
A szokásos dropbox-fiókomból érhető el:  dl.dropbox.com/u/6029542/Sketch%20n%20Draw-24.apk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése