2012. április 7., szombat

Beszélni még mindig nem lehet vele

Az egyik linuxos fórumon volt egy érdekes felvetés. Valaki azért keres tabletet, hogy azon tudjon skype-olni.
Felmerült az Amazon Kindle Fire is, ám ez mégsem lett megoldás.
Azért a lépéseket ideírom, hátha más tud jobbat, illetve pusztán az érdekesség miatt is.
Ugye a hagyományos headset eleve nem jó a Kindle Fire-höz, mert annak 2 db vége (2x3,5 mm jack) van, egyik a hallgatóhoz, a másik a mikrofonhoz. Mivel itt csak eleve 1 db csatlakozó aljzat van, abba nyilván jó lesz/lenne a hallgató, de a mikrofonnak már nincs csatlakozási lehetősége.
Viszont Samsung StarII a mobilom, s annak csak 1 jack-re van kifundálva ugyanez. Tehát - a vak tyúk is talál szemet alapon - kipróbáltam a Samsung headsetet - a Kindle Fire-be csatlakoztatva... (Úgy gondoltam, esetleg van (lehet) benne nem dokumentált és nem reklámozott hardverelem, amit majd én jól felfedezek.
Miután az Evernote az az alkalmazás, amely helyből vesz (venne) is fel hangot, ezzel próbáltam, de sajnos azonnal kiírta: Your device doesn't support this featute.
Még próbáltam a Google Talk-ot is, de csak próbáltam volna, mert üzenni ugyan tudtam, de hanggal persze azon sem.
Mondjuk eleve erre készültem.
De mégis, micsoda óriási meglepetés lett volna, ha  működik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése