2012. január 2., hétfő

Pc-n a tablet!

Bár már volt dolgom egy-két kütyüvel, azért az óvatosság sohasem árt alapon egészen a mai napig messze elkerültem azt a kábelt, amelyet pedig, még karácsony előtt vettem. Ennek egyik vége a Kindle Fire a másik pedig normál USB tehát például asztali számítógép csatlakoztatására szolgál. (Az egyik helyi boltban vásároltam, 650 HUF volt az ára.) A Fire csatlakozási helye ugyanis - mint arról korábban már írtam - nem szabványos, hanem micro-B USB. Tőlem tehát különös figyelmet kíván a töltő csatlakoztatása is. Nyilván egy ilyen eszköznek, mármint a tabletnek is, megvan a kihordási, vagy szebben fogalmazva, avulási ideje, ami, mobiltelefonban gondolkodva, nem igazán lehet több 2-3 évnél. Most még, magától értetődő módon, az átlagosnál jobban vigyázok rá. Egy másik halogatásra késztető ok pedig a családi programok sora volt, és hát ugye a síelés, pontosabban, síelni tanulás...
Ennyi kitérő után a csatlakoztatás.

A számítógép azonnal észlelte az új hardvert, azonosította Kindle-ként, s meg is jelent az írható tár (SD Card) tartalma. Az is természetes, hogy az új alkalmazások installálásához szükséges apk-fájlok legegyszerűbb áttöltési lehetősége éppen ez (ami egyébként az iPad-ban hiányzik). Az alkalmat kihasználva, át is másoltam néhány újabb alkalmazást, ami sikerült is. Nem biztos, hogy ezeket fogom valaha is használni, de hát ugye a vadászat, hogy mi is megy ezen, elég erős hajtóerő.
Van tehát egy újabb Angry Birds:
a Monopoly játék tabletre írt verziója: dl.dropbox.com/u/6029542/Monopoly.apk
Ezeknél hasznosabbnak tűnik a Google Maps: dl.dropbox.com/u/6029542/maps6.0.3-ownhere-signed.apk

Miután ma vége a szabadságomnak, holnaptól újra jön a munka.
Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy az általam kitalált célokra mennyire lesz alkalmas maga a gép, illetve alkalmasak az eddig megtalált és installált alkalmazások. 
Dehát azért (is) van ez a blog, hogy majd ideírjam a tapasztalataimat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése