2012. január 9., hétfő

Lehet csevegni is

Majdnem kezdetektől a legnagyobb megelégedéssel használom a Google szolgáltatásait, a gmail-t, a Docs-ot, meg természetesen a Gtalk-ot is.
Ez utóbbit hiányoltam a Kindle Fire kínálatából.
Megpróbáltam legalább tíz különböző verziójú és különböző nevű Gtalk vagy Talk apk-kat,s  vagy nem települtek, vagy pedig nem működtek.
Nem hagyott nyugodni a dolog, s belenéztem, vajon mit kínál az Amazon?
Tehát Apps -> Store - > All categories -> Communication útvonalon haladva nem is oly soká rá is találtam az imo instant messenger nevű alkalmazásra (amit persze innen nem lehetett telepíteni). De hát ez már akkor mindegy volt. Sőt, a tableten kerestem erre a google.com-on, meg is találtam, amit onnan letöltöttem, s települt is. Azonnal működött is - szóval tudom használni a Gtalk-ot.
Az a szép benne, hogy nemcsak ezt tudja, hanem mellé még az MSN, a Yahoo, az AIM/ICQ, a My Space, a Facebook , s a Jabber accountokat is kezeli, afféle minden az egyben alkalmazásként.
Elérhető innen is:  dl.dropbox.com/u/6029542/imo.apk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése