2013. május 3., péntek

Jó lett volna, de...

Az elmúlt napokban egy egészen jópofa ajándékot kaptam. (Teljesen mellesleg, de mintegy magyarázatként: ajándék az, amit mástól kapsz, s ajándék az, amit meglehet, magadnak nem vennél meg. Ez csak kisérleti definíció, lehet még hozzárakosgatni, azt hiszem...)
A lényeg hogy ezt kaptam:

Ha valaki elsőre nem látná, ez egy tablet-billentyűzet. Ha megfelelő a csatlakozója, akkor csatlakoztatható az anyagéphez, és a billentyűkezelés máris nagyságrendekkel jobb lesz.
A csatlakozó OK (azaz spéci mikroUSB, amilyen kell) indulhat a kicsomagolás és az összeszerelés.
A doboz nemcsak egy billentyűzetet, de még egy jópofa (mű)bőr tokot is tartalmazott. És még egy stylust is, amit persze nem szándékoztam használni.
A felső kapocs mozgatható, így pillanatok alatt bele tudtam applikálni az Amazon Kindle Fire tabletet.
Üzemi állapotában tehát így néz ki a rendszer:
Igazából mint egy kis laptop.
Na, akkor a következő feladat, hogy valahogy el kéne tudni magyarázni a tabletnek, hogy ő mostantól fogva külön, fizikai billentyűzetről - is - kap beviteli utasításokat.
A dobozban található lapon két - a Google Playről amúgy ingyenesen letölthető - alkalmazást szántak erre a célra. Az egyik az AnySoftKeyboard Menny Even Danan a másik a Magyar AnySoft Kexboard.
Ugye, azt mi már tudjuk, hogy remek a Google Play - de nem nekünk. Irány a net. Kerestem és találtam is megfelelő apk-fájlokat, ezeket gyorsan fel is másoltam a dropbox-fiókba, majd onnan le, a tabletre, telepítés, újraindítás - és semmi. (Ha valakit érdekel, ezeket mind megtalálja a szokásos helyen.)
Hát kérem, ki van ez találva. Lenne valami olyan kütyü, ami tényleg jónak tűnik, és a zárt rendszer azért ezen mégiscsak kifogott.
Így tehát nagy búsan visszaballagtam az üzletbe, ahol visszakaptam az árát.
Ez van.

1 megjegyzés:

  1. Watch:Sega Genesis Vs SNES - Videodl.cc
    The Sega Genesis vs SNES vs. the SNES, and the Genesis' rivalry — the first major difference, is that there are two download youtube videos sides of it:.

    VálaszTörlés