2012. december 26., szerda

A Minecraft, mint alap

Jó sokszor ideírtam, hogy igazából én magam nem túl sokat foglalkozok játékkal. Ám mások meg igen, emiatt olykor szétnézek a piacon, mi az éppen aktuális, éppen legmenőbb játék (már úgy értem, az Angry Birds univerzumán túl).
Az is nyilvánvaló, hogy felületesek az ismereteim, de sohasem állítottam mást.
És akkor a mai ajánlat következzék.
Ez pedig onnan jött, hogy időről-időre megnézem azért a tableten, hogy ha valamiért mégis működne az Amazon Store, most éppen mit adnának ott elsőként, vagy ingyen, szóval ott éppen mi az első helyen kiemelt ajánlat.
Több ilyen kategória is van. 
Az egyikben az első a Final Freeway 2R - ami tulajdonképpen, ha jól olvastam, egy retro autóverseny-játék.
A Tunein Radio Pro egy másik kategóriában vezető alkalmazás, ez régóta elérhető a dropbox-fiókomból.
Ugyanilyen a Temple Run, s az OfficeSuite Professional helyett én inkább a Documents To Go csomagját ajánlom, ami lassan egy éve hibátlanul teljesít.
És egy újabb kategóriában pedig a Minecraft az első.
Tehát a mai napi adag két új apk-fájl:
- Final Freeway 2R (FF2R v1.2.4.0 apkmania.com.apk)
- Minecraft - Pocket Edition (MPE-v0.5.0.apk)
Itt kell őket keresni:
***
Aki segíteni szeretné e blog munkáját, új dropbox.com fiókját lehetőleg e linken át regisztrálja:
Így a szükséges tárhely mérete növekszik, egyben azé is, aki így regisztrál.
***
Harmadsoron, aki a jobb oldalon rákattint arra a gomba, hogy Feliratkozás a webhelyre, értesítést kap minden újabb bejegyzésről. 

4 megjegyzés:

  1. Szep estet! Kezdunk megbaratkozni. Nagyon sokaig kerestem, hogy a szotar hogyan kapcsolhato ki, de ebben a pillanatban meglett :D Kerdesem lenne meg, hogy chatelesre telepitheto e Whatsapp es Viber? G- mail alkalmazast is szerettem volna de amit talaltam nem mukodik. Szoval mar majdnem minden jo :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, hát ez valóban így megy: egy csomó próbálkozás, aztán van, ami működik. És akkor örülsz...
    A csevegésre az imo-t ajánlom, kicsi, jól konfigurálható, imo.apk-t keresd.
    Gmail-re pedig a beépített email-klienst használom, K-9, ha jól emlékszem, gyors, egyszerű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettöböl találtam, de nem müködnek tableten. Marad az imo.

      Törlés