2012. június 2., szombat

Fájlkezelőből sohasem elég

Lehet, hogy asztali gépes nosztalgia, de nekem a Kindle Fire esetében az egyik első megnyugvást éppen az hozta, amikor erre is telepíteni tudtam a Total Commandert - lánykori nevén Windows Commandert, amit 2.x verziója óta (ami ugye nem tegnap, és nem is tegnapelőtt volt...) használok. Sőt, sokszor a gép indítása után helyből indítom is, csak úgy, mert nagyjából két perc múlva amúgy is biztosan szükség lenne rá.
Na, a tableten azért egészen komoly vetélytársai akadtak. Először is a kisebb, de tudásában hasonló Ghost Commander, ami azóta ott van a gépen, hogy felfedeztem. Azután a File expert is nagyon nagy tudású - sőt, akkora tudású, amit még nem is használtam ki. A TC viszont karácsony óta sokadik verzióját fogyasztotta el. Türelmesen váltogattam a legújabbakra, s most is azt tettem, amikor is egy verziószám nélküli, s a korábbiaknál 30 %-kal nagyobb apk-t találtam. Innen tölthető le:  http://minus.com/mSwzTRZPf 
Abban reménykedek, hogy ez már nem bétaverzió. Ha meg nem, hát majd jön az újabb...

E linkről regisztrálni lehet a minus.com ingyenes, 10 GB-os tárhelyét: http://min.us/rCIejGg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése